Monday, July 13, 2015

६ बर्षमै अंकलको छोरासँग सेक्स गरेकी हुँ – हट मोडेल तिर्सना बुढाथोकी


काठमाडौं, २८ असार – फेसबुक मार्फत नग्न तस्वीरहरु सार्वजनिक गरेर चर्चामा आइरहेकी तिर्सनाले पछिल्लो समयमा नेपाली नारीको मर्यादाको सीमा नै नाघेकी छिन । एउटा अनलाईनलाई दिएको अन्तर्वार्ता पढ्दा उल्टै पढ्नेलाई लाज लाग्छ । अझ अनौठो कुरो त उक्त अन्तर्वार्तालाई तिर्सना आफैले आफ्नो पेजहरु मार्फत शेयर गरेकी छिन । प्रस्तुत छ सोहि सनसनीपूर्ण कुराकानी । यो अन्तर्वार्ता केवल वयस्क पाठकका लागि मात्र भएकाले १८ बर्ष तलकाले कृपया नहेर्नुहुन विनम्र अनुरोध समेत गरिन्छ । यो क्षेत्रमा लाग्नु भाछ, कतिको गार्हो सारो छ यो क्षेत्र ? भएङ्कर स्ट्रगल गर्नु पर्छ , सोचेको जस्तो केही भाछैन । अहिले केमा ब्यस्त हुनुहुन्छ? मेरो बिजनेस छ क्याफे तेस्लाई ठुलो बनाउन डेकुरेट गर्दै छु। साथी भाईबाट धेरै पीडित हुनुहुन्छ कि क्या हो ? एस म केटा भन्दा केटीसँग डराउछु । पैसा मागेर हैरान गर्छन्. केटाहरु घुम्न जाउ भनेर हैरान गर्छन् । कती जना केटाहरुले तपाईंलाई घुमाइ सक्यो र कतिलाई घुमाइ सक्नु भो ? मैले केटालाई घुमाउछु मलाई त नताकेनि हुन्छ। कतिजनालाई घुमाइ सक्नु भो लाईफमा ? गन्ने फुर्सदै छैन । घुमाउने मात्र कि अरु पनि ? मलाई मन परे सर्बस्व दिन्छु मन नपरे टच गरे पनि झगडा गर्छु तेस्लाई अनि लाईफबाटै हटाइदिन्छु । धेरैलाई दिइसक्नु भो होला आफ्नो सम्पूर्ण ? क्वान्टिटी होइन क्वालिटिमा जाउ र आइ एम पर्फेक्ट् फोर सेक्सी ब्वाइ। भने पछी तपाईं भर्जिन होइन ? डिफिनेट्ली भर्जिन अहिले कसैलाई मन पर्छ जस्तो मलाई लाग्दैन, जमाना रेड लेवेल भन्दा माथि छ , इन्टेर्नेसनल लेभल मैन्टैन गरेकै राम्रो, जस्ले भर्जिन छु भन्छ तेस्ले सत प्रतिसत झुट बोलेको हो । सेक्स कसरी गर्न मन पर्छ ? म सेक्सी छु मलाई नेपाली होइन बिदेसी स्टाईल मन पर्छ सन्नी लियोन भन्दा कम् छैन म । स्टालिस्टनै मन पर्छ । म खासै सेक्स भन्दा फोर प्ले बडी गर्छु। सेक्स कतिको खाचो भैरहन्छ् ? सेक्सले काम अनि लाईफमा थप उर्जा थप्छ । सेक्स नभए बिरामी भइन्छ । जब पुरुष महिला बिच स्किन घर्षण हुन्छ स्किनलाई रेलाईफ अनि मनलाई सान्त हुन्छ । म सेक्सको बारेमा सोची रहन अगाडि आए छोड्दिन । तपाईंलाई चाँही दिन कतिको खोचो हुन्छ ? म दिन्कै सेक्स गर्दिन मलाई मन परेको केटा भए मात्र भेट्ने हो नत्र महिनौ पनि आइ डन्ट केयर । तपाईंलाई ठुलो कि सानो मन पर्छ ? ठुलो सानो म हेर्दिन मलाई माया लाग्नु पर्छ मन मिल्नु पर्छ बिना काका पनि सेक्स गर्न सकिन्छ । सेक्स बेला कन्डम प्रयोग गर्नु हुन्छ कि? अवस्था हेरेर , हेल्थ भन्दा ठुलो सेक्स होइन। पहिलो सेक्स कती बर्षमा गर्नु भो ? बच्चामै अंकलको छोरासँग ६ बर्षको उमेरमा । बुझे पछी चाँही १८ बर्षको उमेरमा । १८ को बेला गर्दा कतिको गार्हो सार्हो भो गर्न ? खासै गाह्रो भएन ६ बर्षमै अनुभव थियो। कतिबेला तपाईंलाई सन्तुष्टी मिल्छ ? पार्ट्नर खुशी भए, सन्नी भन्दा काम छैन भन्नु भो ? सन्नी झै ब्लु फिल्म खेल्न सक्नुहुन्छ ? लुकमा सन्नी भन्दा कम छैन मात्र भनेकी हुँ । ब्लु फिल्म नै खेल्छु भनेको चाँही होइन । तपाईंको भित्री कुरा जुन चाँही कसैले बुझेका छैनन र देखेका पनि छैनन तेस को बारेमा जानकारी दिनुहुन्छ ? मेरो टाइट अनी सानो छ, आउट लुक्स ह्वाइट् अली हेर्दा ब्राउन भित्री फुल रेड ब्ल्याक खासै छैन ।

2 comments:

Eshtoo khalee enter view ta Bhalolee matara dinxhha yaer

Eshtoo khalee enter view ta Bhalolee matara dinxhha yaer

Post a Comment